wtorek, 21 lipca 2015

Bzzzyk i dzwoneczki

Macie też tak, że niektóre fotografie inspirują Was do stworzenia czegoś na podstawie ich motywu, bądź kolorów? Pewnie macie :) mam i ja.



Fotografia MrÓ będąca tematem kolejnego wyzwania KK zainspirowała mnie na tyle, że powstał nietypowy ale zupełnie latowy letni wisior. Lekki i zwiewny inspirowany i motywem zdjęcia, a konkretnie trzmielem i barwami jakich się doszukałam na nim. (Prawda, że też widzicie coś błękitnego? Ja widzę.)


Już to maleństwo musiałam przetestować i muszę przyznać, że wzbudzało całkiem spore zainteresowanie. Przecudnie wygląda na krótkim łańcuszku niemal pod szyją jak i dłuższym. Myślę, że to nie ostatnie latające stworzenie zrobione przeze mnie :) A Wam jak się podoba?

PS: Tak tak, skrzydełka zrobiłam sama, w piekarniku, z pudełka po ciastkach ;)

4 komentarze:

  1. Takie motywy w biżuterii wielbię! Cudny naszyjnik, a bączek jak prawdziwy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż za przepiękny twór. Moje oczy widzą bardziej fiolet, ale i ta wersja jest niezmiernie przekonywująca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Każdy detal dopracowany. Trzymam mocno kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. OOO jaki piękny trzmiel, świetnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)