środa, 22 lutego 2012

Wymianka Czarno biała z Ovillo

Ja tak ostatnio o wymiankach zagaduję bo muszę przyznać że wymianka która była organizowana u Ani sprawiła mi ogromną radość!
Moją parą była Ovillo która tworzy cuda na drutach, z racji tego, że ja nie potrafię to ogromnie podziwiam jej prace i to co od niej otrzymałam, a mianowicie mnóstwo słodyczy które prawie już się rozpłynęły ;) przydasie i cudowne poncho które niebezpiecznie spodobało się mojej mamie ;)
Zdjęcie zapożyczyłam z jej bloga bo niestety lepszego nie potrafię zrobić, a poważnie wciąż zachwycam się jej kunsztem i cierpliwością do włóczki!
Dziękuję!

2 komentarze:

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)