niedziela, 23 września 2012

Mini torebunia - portfelik

Oj jednak trochę się poobijałam ;) ale obiecuję poprawę i nie siedzenie już całymi dniami kiedy pada w ogromnym swetrze z gorącą zieloną herbatą przed filmami przyprawiającymi o lekkie zwilżenie oczu i policzek. Obiecuję, że zabiorę się do pracy jak tylko przyjdą moje zamówienia, bo niestety wczoraj wieczorem pracując nad portfelikiem, połamałam moje ostatnie igły i odkryłam, że skończył mi się klej do podklejania... Ale wszystko wróci do normy bo zamówienie jutro wyjdzie do mnie :)
A teraz króciutka prezentacja zapowiedzianego już portfelika ze skóry, a w przygotowaniu już drugi jest ;)

 Tak wygląda zupełnie wypchany po brzegi.
 A tak zupełnie pusty.
 Małe zbliżenie na sutaszowy motyw.
A to przykład co można do niego włożyć.

Rozmiary nie są powalające, klamerka w najszerszym miejscu ma 6,5 cm a głębokość portfelika to 8,5 cm. 
Co o tym myślicie?

9 komentarzy:

  1. Jest piękny :) Takie słodkie maleńswto :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie super pomysł ! na prawdę coś oryginalnego i uroczego^^
    musimy wprowadzać nowe trendy xD ja zastanawiam się jak wprowadzic buteleczki bo są słodkie ,ale mało znane i nikt ich nie docenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze dlatgo ze sa kruche i szybko sie rozwalają... cos wymyslimy ;d

      Usuń
  3. genialny pomysł!!! portfelik jest przecudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają takie malusie portweliki. Ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie ze zdrowiem kiepsko,gile do pasa i non stop na gripexie;/
    przez to mam mega zastój jeszcze nie mam aparatu i nowych motywów wiec u mnie nie wiem kiedy cokolwiek się nowego pojawi ;/ Faktycznie może są kruche,ale rewelacyjnie wygladają jako element biżuteryjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aplikacja z sutaszu dodaje dużo uroku portfelikowi :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)