środa, 26 marca 2014

A we włosach kwiat

Muszę przyznać że jak tylko przeczytałam legendę o Lorelei i jej włosach w które wplecione miała perły pomyślałam, że przecież jakąś spinką lub grzebieniem owe cudne włosy przytrzymywać musiała. A więc tym samym stworzyłam kwiat z koralików Toho 15/0 i zamocowałam na grzebyku. Sama nie spodziewałam się takiego efektu :)


Jest na prawdę delikatna i myślę że pasowałaby do jej blond włosów :)
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2014/03/wyzwanie-tematyczne-mityczne-postacie.html


5 komentarzy:

  1. Pięknie i delikatnie :) powodzenia w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł! Delikatny i subtelny efekt i świetnie wstrzeliłaś się w temat :) Życzę powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ozdoba do włosów, śliczny kwiat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Saruś ta spinka jest przepiękna.Bardzo szczegółowa i delikatna.Podziwiam za kreatywnośc ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)