niedziela, 17 lipca 2011

Bransolety + zestaw

Jako że ostatnio zrobiłam kilka bransolet i jeden zestaw który znalazł już swoją właścicielkę, podzielę się z wami efektem.

Moja ulubiona :)

Ta również już sprzedana

 
I komplecik

Pierwsza z bransolet jest moją ulubioną i nie wiem czy kiedykolwiek bym ją oddała, powstała właściwie przez przypadek kiedy kulki z naszyjnika mojej babci trafiły w moje ręce, początkowo były one koloru kremowo perłowego ale widać było że farba odpryskuje i schodzi z koralików więc wrzuciłam wszystkie do zmywacza do paznokci, kilka razy przemieszałam i zrobiły się przyjemnie białe ;)

A tak w ogóle mamy lato, chyba trzeba zrobić coś kolorowego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)