piątek, 6 grudnia 2013

Zaskoczona przez Śnieżynki :) (bardzo dużo zdjęć)

Muszę przyznać że w tym roku Mikołaj a właściwie Śnieżynki baaaardzo mnie zaskoczyły, oczywiście pozytywnie. Dlaczego? A no dlatego że nie spodziewałam się tylu prezentów. Zapisując się na wymiankę u Edyty wiedziałam że to będzie fajna wymianka. Od samiusieńkiego początku. Pary były ustanowione losowaniem w formie wężyka i tym samym obdarowana zostałam przez Adriannę która ma 13 lat i muszę powiedzieć że pewnie się starała jednak na wymiankę więcej razy z nią bym się nie pokusiła. Oto co od niej dostałam:


Nie chcę Cię Ado urazić ani zniechęcać ale chyba jeszcze powinnaś poczekać z wymiankami by nabrać wprawy w swoim rękodziele.
Umówiłam się także na wymiankę mikołajową z samą Edytą która sprawiła mi wiele radości. Co dostałam od niej, a no proszę, same radości:
 Cudowne trio które już wiem gdzie zawieszę :)
 Mydełka w kształcie śnieżynek
 Herbatki i puszkę z przydasiami
 Coś na umilenie wieczorów
 Przepiękny notes do rysowania moich pomysłów na biżuterię i nie tylko :)
 Ach no i dzięki uprzejmości poczty polskiej otrzymałam także puzzle 3d które wyglądały tak o:
A po sklejeniu owe puzzle stworzyły piękny kubek który zastąpił już puszkę w której umieszczałam różne przydatne mi narzędzia. Prawda że ładny?
No i to nie koniec zdjęć. Pani listonosz wyrwała mnie dziś z ferworu walki z kurzem i przyniosła mi jeszcze jedną paczkę jak się okazało od Czarownicy której to ja robiłam prezent! Byłam tak zaskoczona że nie mogłam uwierzyć! Zawartość prezentowała się następująco:

 A w kopercie powyżej znajdowała się taka oto piękna kartka z wyjaśnieniem że owe upominki dostałam w ramach podziękowań za paczuchę... Na prawdę nie trzeba było ale jakież to miłe zaskoczenie było :)
Dziewczyny serdecznie i z całego serducha gorąco was ściskam i dziękuję dziękuję dziękuję za tak świetną wymiankę! :)
I tym sposobem muszę Wam powiedzieć, że prezenty które wysłałam Edycie jak i Czarownicy u mnie zdjęć się nie doczekały. Dlaczego? A no dlatego, że chciałam dać tą możliwość dziewczynom, że jeśli prezent im się spodoba to się pochwalą a jeśli nie to zachowają widok zawartości dla siebie. Nie mniej starałam się baaardzo a pakowanie wszystkiego sprawiło mi ogromną przyjemność a zawartość mam nadzieję ucieszyła dziewczyny :)

5 komentarzy:

  1. ja również wymieniałam się z Adrianną i myślę dokładnie to samo w wymiankach nie powinny brać udziału dziewczynki niepełnoletnie...a jak organizator się na to zgadza to powinien sam się z nimi wymienić, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak wspomniała także poniżej Czarownica, nie ma taka osoba własnego funduszu także aby w razie czego prezent odpowiadał chociaż wartością tego co my wysyłamy. Dlatego od razu po zauważeniu faktu iż ma ona dopiero 13 lat zgłosiłam to organizatorce i dogadałyśmy się na wymiankę między sobą także :)

      Usuń
  2. Ale fajnie!!! u mnie też dziś był Mikołaj i też dużo cudności dostałam. Już kilku osobom chwaliłam się cudnościami od Ciebie! Rano w kiepskim świetle robiłam fotki i na pewno pokażę te rzeczy na blogu! Chociaż jeśli tylko chcesz, możesz pokazać te cudności, które mi wysłałaś. Być może masz piękniejsze fotki?? a może kilku byś mi użyczyła, bym i ja mogła pokazać na blogu??? nie mam dobrego aparatu :(.

    Wszystko od Ciebie było cudne.

    Ty też dostałaś piękne rzeczy. Co do Adrianny - na pewno się starała, poza tym skoro ma 13 lat to dopiero się wszystkiego uczy...nie ma własnych pieniędzy i nie może zaszaleć. Natomiast na pewno się starała...Kolczyki są bardzo ładne.

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety zawartości paczki zdjęć nie robiłam - zapomniałam właściwie więc wierzę w to że Twoje zdjęcia będą piękne :) cieszę się ogromnie że udało mi się sprawić Tobie radość :)
      co do Ady oczywiście się zgadzam, pewnie się starała ale jednak powinna zaczekać jakiś czas z wymiankami.

      Usuń
  3. no to czekam teraz na Twoje dzieła, zawsze je oglądam z wielkim podziwem :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)