sobota, 27 sierpnia 2011

Kolorami

Długo mnie nie było. I pewnie znów długo nie będzie ale dziś dość dużo mam do pokazania ;) myślę że jeśli chodzi o bransolety to schemat już dobrze znany. Ja prezentuję 4 kolory ;) i jedną parę kolczyków wykonaną w biegu.

Soczysto zielono-żółta ze złotymi motylkami

Niebieska z gwiazdkami

W kolorach fioletu i fuksji ze srebrnymi dodatkami

Biało-srebrna na każdą okazję

I kolczyki w 5 minut

Wszystkie bransolety razem

Myślę nas zrobieniem kolejnej bransolety w kolorze czerwonym ale to jeszcze zobaczymy. Jak wam mijają wakacje w upalne dni?

Ps: Aby powiększyć zdjęcie wystarczy na nie kliknąć ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)