poniedziałek, 30 stycznia 2012

Paryż jest modny

A właściwie to modna jest teraz wieża Eiffela. Też mam miniaturkę swoją na biurku chociaż nigdy nie widziałam jej na żywo, a szkoda. Obecnie jestem w trakcie tworzenia dekoracji na okno dla mojego chłopaka, z racji tego że w pracy zmienia tematycznie wystawkę :) Oczywiście tematycznie, walentynki idą.
Próbuję też zabrać się do sutaszu, wszystkie potrzebne już elementy mam ale jakoś mobilizacji mi trochę brakuje. Cóż skończona sesja robi z ludźmi :)



A tak poza tym TU jest całkiem fajne rozdanie :)

2 komentarze:

  1. powodzenia w sułtaszu już nie mogę się doczekać co z tego wyjdzie i zapraszam do mnie na mały konkursik http://sendi21.blogspot.com/2012/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Kochana!Kurde możesz mnie naprowadzić gdzie Ty niby widziałaś ,że ja coś wygrałam?Bo ja ni cholery sobie przypomnieć nie mogę:P
    Siedzę teraz i główkuje.Wiem ,ze jutro u Ciebie bibka z losowaniem a tal to już się zamotałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)