piątek, 6 stycznia 2012

Kwiecisty bluszcz

Już niedługo Candy, więc kto będzie zainteresowany to zapraszam już dzisiaj ;) nagroda jest w przygotowaniu chociaż zastanawiam się czy nie zrobić z tego niespodzianki ;)
Dziękuję Karolinie za życzenia zdrowia, z pewnością się teraz przydadzą bo zaliczeń trochę będzie już od poniedziałku a tu zatoki nie odpuszczają mi... chyba będzie trzeba potraktować je jakoś ostrzej żeby więcej nie wracały. Także ja, zakopana wśród chusteczek, rysunków projektów oraz masy notatek chciałam wam pokazać kolczyki o nazwie 'kwiecisty bluszcz'.



Póki co projekty proste. Ale mam nadzieję że już niedługo pochwalę się czymś fajniejszym ;)

1 komentarz:

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)