sobota, 24 marca 2012

Wiosenne mega Candy

Wiosna to czas porządków i ja postanowiłam sama takie porządki też zrobić w zasobach przydasiowych, tym sposobem zebrało mi się ciut fajnych koralików na które ja nie mam pomysłu a ktoś inny może akurat będzie miał ;) dlatego ogłaszam WIOSENNE CANDY! ;)

Zasady są ogólnie znane czyli:
Komentarz z numerkiem pod postem (będzie mi się wtedy łatwiej losowało)
Bannerek z odnośnikiem na blogu osoby nie posiadające bloga udostępniają stronę z facebooka ;)
Oczekiwanie na wyniki które ogłoszę 23 kwietnia br. :)
Miło mi będzie jeśli polubicie moją stonę na fejsbuku lub zostaniecie obserwatorami ale nie jest to konieczne ;)

A nagrodą będą:





W paczce z przydasiami znajdują się:
przekładki ozdobne ok 22 szt.
bursztynkowa bransoletka
koraliki powlekane zielone
koraliki powlekane różowe i fioletowe
bigle w kolorze starego złota ok 100 szt.
kwiatki akrylowe i metalowe
szkło cracle 7 szt.
koraliki ceramiczne 8 szt.
bazy pierścionka 2 szt.
plastikowe perełki
baza na kolczyki do koralików modułowych.
I tu może pojawić się coś jeszcze ;)

A jako bonus dodaję kolczyki wiosenne wykonane przeze mnie ;)

Mam nadzieję że nagroda się podoba.
W zamian za to napiszcie mi proszę w komentarzach co lubicie w wiośnie lub jakiś ulubiony cytat żeby miło mi się czytało ;)
No to chyba wszystko.
Czas start.

Aha! jeśli znajdą się osoby które będą miały ochotę tylko na jedną część nagrody wtedy ta która nie zostanie wybrana zostanie rozlosowana na pozostałych uczestników biorących udział :)

86 komentarzy:

  1. 1. Zapisuję się! przydasie się zawsze przydadzą:) śliczne są:) obserwuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki, bardzo wiosenne :)
    Z miłą chęcią zgłaszam się do losowania :)

    Bogaty - to nie ten, kto ma dużo pieniędzy, lecz ten, kto może sobie pozwolić na życie wśród uroków, jakie roztacza wczesna wiosna.

    Antoni Czechow

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. Z chęcią się zgłaszam :) na fb lubię i obserwuję.

    Mój ulubiony cytat: "Jeśli czegoś gorąco pragniesz ,to cały Wszechświat działa potajemnie, by udało ci sie to osiągnąć." P.Coelho

    OdpowiedzUsuń
  4. 4. zgłaszam się:)
    obserwuję na facebooku;) i oczywiście udostępniłam


    Paulina Kłos

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. Też się zgłoszę :)

    Jest mnóstwo ludzi na świecie, którzy powiedzą Ci, że nie możesz. A ty musisz po prostu odwrócić się i powiedzieć 'No to patrz'.

    Eliza

    OdpowiedzUsuń
  6. 6. zgłaszam się :)
    banerek dodany, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 8. Dziękuję za zaproszenie - te kolczyki są świetne a przydasi nigdy za wiele:) W wiośnie uwielbiam budzące się życie we wszystkim dookoła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 9. Piękności przygotowałaś :) ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 10. Kolczyki śliczne, ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. 11. Zapisuję się:)
    a mój ulubiony cytat jest troszkę długi, ale i tak go wstawię.
    "- Wierzę w rasę - rzekła.
    - Wykazuje żywotność ludzi przedsiębiorczych.
    - Rozwija się.
    - Mnie więcej pociąga upadek.
    - A sztuka? - spytała.
    - Jest chorobą.
    - Miłość?
    - Rozczarowaniem.
    - Religia?
    - Wytwornym surogatem wiary.
    - Jesteś sceptykiem.
    - Nie. Sceptycyzm jest początkiem wiary.
    - Więc czymże jesteś?
    - Określać, znaczy ograniczać."
    to oczywiście Portret Doriana Graya, piękna książka

    OdpowiedzUsuń
  11. 12. Kolczyki są bardzo optymistyczne i wiosenne - bardzo bym takie chciała :)
    A przydasie, jak to przydasie - przydadzą się ;)

    A dla "umilenia czytania" podaję jeden z cytatów, które zawsze rodzą we mnie chęć do życia i działania. Przyznam, że czytanie go w chwilach, kiedy najwygodniej byłoby powiedzieć "poddaję się", ma niesamowitą moc podnoszenia na duchu :)
    "Do wszystkiego, co czynisz potrzeba ci odwagi. Jakikolwiek kurs obierzesz, zawsze znajdzie się ktoś, kto ci powie, że idziesz w złym kierunku, zawsze pojawi się pokusa myślenia, że Twoi krytycy mają rację. By nakreślić kurs działania i zrealizować go do końca, potrzeba Ci odwagi żołnierza. Również czas pokoju posiada swe zwycięstwa, ale mogą ich zakosztować tylko ludzie odważni." Myśl zapożyczona od pana Ralpha Waldo Emersona.

    OdpowiedzUsuń
  12. 13. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 14. Miło mi Cię poznać, zgłaszam się do Twojej zabawy. Wiosna to moja ulubiona pora roku.Nie lubię zimy, chłodu i ciemności. Czekam na wiosnę, na zielone listki, na cieplutkie słoneczko które dodaje mi sił i radości życia. Kolczyki są wyjątkowej urody. Gratuluję.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. 15. Z chęcią zapiszę się w kolejce :) Ja wiosnę lubię, bo robi się zielono, a ja lubie zielony kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i ja też się ustawiam bo to raj dla koraliko-maniaka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. 17. wspaniałe candy, zgłaszam się tyle koralików i przydasiów to nie można przejśc obok:) a kolczyki cudne!!
    w wiosnie najbardziej lubie spiew ptaków i długie spacery w lesie budzącym sie do życia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 18. Witaj, wspaniałe przydaśki i chętnie ustawię się w kolejce, a w kolczykach się zakochałam - bardzo wiosenne.
    Dla umilenia czasu : Antonio Vivaldi ''WIOSNA''
    http://www.youtube.com/watch?v=-M3wC2fa1TU&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  18. 19. Kolczyki CUDNE, więc moje uszy chętnie je przygarną ;p
    A co lubię w wiośnie? - jej zapach.
    Pozdrawiam cieplutko i Zapraszam w moje skromne progi =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie mam nic ciekawego do napisania, ulubionego cytatu też brak, więc tylko się zapisuje i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. 21. Zgłaszam się do wspaniałego candy.
    Nie wiem jakie konkretnie preferujesz cytaty, gdyż ja mam przeróżnych na pęczki, ale np.: "Życie to ciekawość. Jeśli nie jesteś ciekawy, oznacza to, że leżysz w trumnie."
    Banner dodaję do zakładki konkursy.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna to zapowiedź ciepłych dni, to zapowiedź świeżych owoców i nastawiania nalewek;-)
    Niedawno wylosowałam książeczkę jak robić biżuterię więc przydasie się bardzo przydadzą. Jeszcze nie umiem robić biżuterii, więc wiosenne kolczyki także , a jakże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. 23. Chętnie się ustawię w kolejce po te słodkości .Zapraszam na swojego bloga http://pracownia-maximy.blogspot.com/ i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. 24. Przydasie wspaniałe a wiosenne kolczyki tak cudowne że jakże mogłabym przejść obojętnie, może mi szczęście dopisze. Widzę, ze ciekawie u Ciebie zostanę więc na dłużej :) Zapraszam też na candy u mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  24. 25
    Staję grzecznie do kolejki :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com
    Zapraszam na candy :p

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce, wszystko mi się podoba:)) w wiośnie lubię to:
    ,, Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną
    na klombach mych myśli sadzone za młodu
    pod słońcem co dało duszę błękitną
    i które mi świeci bez trosk i zachodu''
    Wierzyński

    OdpowiedzUsuń
  26. 27.. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) Uwielbiam budzącą się do życia przyrodę, kwiaty, pracę w ogrodzie.
    Pozdrawiam
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. 28. Tak mało osób dodaje cytaty..
    Bardzo lubię "Miej serce i patrzaj w serce" o czym wiesz z mojej wymianki, napiszę więc "Tylko biedronka, nie ma ogonka, ma za to piego od słonka"- wiosennie z Misiem i Margolcią- moje dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  28. 29. Oj chętnie ustawię się w kolejce... :) A wiosna niezmiennie co roku zawsze zachwyca mnie tym, że wszystko budzi się do życia, obserwowanie rozwijających się pąków, kwiatów jakoś napawa mnie optymizmem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. 30. Zapisuję się obowiązkowo:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    No. 31.
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  31. 32. zapisana już :)

    http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 33. Trafił mi się fajny numer, może szczęśliwy :)
    W wiośnie najfajniejsze jest to, że wreszcie jest - szkoda, że tylko w kalendarzu :(

    pozdrawiam świątecznie

    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. 34. super prezenciki :) zapraszam na moje candy, czas tylko do 12.04 :)

    http://krzyzyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. 35. : ) Mam nadzieje, ze przyniesie mi szczęście. : )

    model-angeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Witaj!
    Koniecznie dołączam do zabawy, kolczyki są cudowne, tak wiosenne, inne, wymyślne, wspaniałe zakrętasy i oczywiście zielone <3 A przydasie, jak sama nazwa mówi, zawsze się do czegoś przydadzą, szczególnie, gdy lubi się nieco pokombinować. Życzę wesołych świąt i zapraszam serdecznie do odwiedzenia mojego całkiem nowego bloga: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/ Już wkrótce pokażę w nim kilka świeżutkich prac :)
    Pozdrawiam serdecznie, wiosennie i zielono, Erita

    ***
    "Z wszystkiego, co kiedykolwiek napisano, lubię tylko to, co autor napisał własną krwią." Fryderyk Nietzsche

    Bo cokolwiek tworzysz, aby stworzenie to było niepowtarzalne, musisz włożyć w to samą siebie i tego Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też zapisuję się do kolejki i zapraszam do siebie: www.leniuszkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. 38. numerek może przyniesie mi szczęście:)

    Ciepły wiosenny wietrzyk, ciepłe promyki słońca i zieleniejące roślinki - coś cudownego:)

    http://agabizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. 39. Chętnie zapiszę się na Twoje candy :)
    mój blog: http://dasanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. 40.Hej Sara!lepiej późno niż wcale!biorę udział w Twoim Candy ^^
    w chwili obecnej mam problemy z blogiem chyba będę się na blogera przeprowadzać.Na chwilę obecną masz tutaj link z fejsa;-)
    https://www.facebook.com/pages/KaoriArt/127134377377743

    OdpowiedzUsuń
  40. 41. Ekstra! Kolczyki piękne, a i te przydasie też by się przydały ;) Zgłaszam się z przyjemnością! filcowewybryki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 42. Oniemiałam na widok kolczyków, przypominają mi magiczne witraże. Tym razem, ale tylko tym jeżęli się poszczęści przydasie zostawię komuś innemu- niech też się ucieszy. Póki co zapraszam na moje candy w Papierowej Wiklinie Anett
      a oto mój ulubiony wierszyk Z Tolkiena: mało wiosenny ale nastrojowy.
      A droga wiedzie w przód i w przód,
      Choć się zaczęła tuż za progiem -
      I w dal przede mną mknie na wschód,
      A ja wciąż za nią – tak jak mogę...
      Skorymi stopy ruszę w szlak -
      Aż w szerszą się rozpłynie drogę,
      Gdzie strumień licznych dróg już wpadł...
      A potem dokąd? – rzec nie mogę.

      www.anettaja.blog.interia.pl

      Usuń
  41. zapisuję się bo jak tu się nie zapisać na takie wspaniałości
    zapraszam do siebie
    też trochę koralikuję

    OdpowiedzUsuń
  42. 43. Dołączam do zacnego grona :)
    A co do wiosny to Osiecka a zwłaszcza ziarnko, co udaje sosenkę :)
    Pozdrawiam zatem wiosennie...

    "Jak pięknie bywa na wiosnę,
    gdy ziarnko bawi się w sosnę,
    kamień pod łodzią, łódź z powodzią,
    koza się śmieje z osłem..."

    OdpowiedzUsuń
  43. 45. Cuda cudeńka:) Takie przydasie na pewno przyda się:o)

    W wiośnie najbardziej lubię zapach przyrody budzącej się do życia. I nie ma znaczenia czy pachnie rozgrzewającym słońcem, czy ciepłym deszczykiem, czy też ziemią gdy zajmuję się kwiatami w ogródku. Lubię też poranki gdy słychać świergot przeróżnych ptaków. Od razu dzień staje się weselszy:)

    Mówią, że 13 w piątek przynosi pecha, ja natomiast na przekór mam wtedy szczęście. Staję wieć dziś w kolejeczce i z nadzieją czekam:)
    Zapraszam też do siebie: http://art-pass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. 46. Hmmm... cytat... mam taki głupi z reality "Dwa światy", lata temu to leciało, a mi utkwił w głowie tekst pierwszego prowadzącego: "tylko krowa nie zmienia zdania"

    OdpowiedzUsuń
  45. 47. ustawiam się w kolejce. W wiośnie najbardziej lubię przyrodę odradzającą się do życia. Pąki na drzewach, ciepłe dni.
    "Nigdy nie odmawiaj sobie przyjemności, którą możesz mieć dzisiaj" A. Huxley

    OdpowiedzUsuń
  46. 48. "Decydując się na dziecko, podejmujemy historyczną decyzję.
    Godzimy się bowiem, aby nasze serce wędrowało po świecie poza naszym ciałem." Elizabeth Stone
    moje serce ma na imię Patryk :)
    zaraz wkleję banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  47. 49. cudne kolczyki, a i koraliki się przydadzą :P
    a co do wiosny... hm... wszystko od razu promienieje w człowieku wraz z jej nadejściem:)
    obserwuję i zapraszam na candy do mnie:
    http://koralikoweinspiracje.blogspot.com/2012/04/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  48. 50. Zapisuję się i wielką, ogromna nadzieję na wygraną:):)
    Zapraszam również so siebie na Candy
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  50. 52. Ustawiam się grzecznie w kolejce. Zaprasza do mnie na Candy http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. 54 (wg moich obliczeń, powyższe wpisy o tej samej godzinie, pewnie dlatego ten sam numer).
    dopisuję się do listy, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się i zapraszam do siebie na Candy http://sklep-internetowy-paula.blogspot.com/2012/03/candy-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  53. 56. No nie popuszczę, zapisuję się! Sama robię masę kolczyków, a półfabrykaty zajmują mi aż 2 szuflady, dlatego chętnie przygarnę kolejne drobiazgi i te cudne kolczyki :)
    Może się uda i padnie na mnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na CANDY
    http://adebska.blogspot.com/2012/04/ogaszam-candy-co.html

    OdpowiedzUsuń
  54. 57. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. 58.
    Kolczyki są cudne, a przydasie bardzo mi się przydadzą :).

    Zapisuję się.

    Wiosnę lubię za zieloną trawkę i za roślinność, która "budzi" się do życia :).

    Póki co mamy angielską wiosnę czyli pochmurną hihi.

    OdpowiedzUsuń
  56. 59.
    Cudne te koraliki, oczywiście muszę się zapisać na te wspaniałości :))

    A wiosnę lubię za to że przychodzi po zimie ;)
    Pozdrawiam :)
    http://dziergaczkadotka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Zapisuję się licząc na cud :))))
    Ulubiony cytat:
    "Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw?
    - Trzeba tylko umieć je popełniać!
    A pierwszy warunek: nie pomijać żadnej sposobności,
    bo nie zdarzają się co dzień."
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://atenkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. chyba 61 numerek- moze szczesliwy "0) betinka76@interia.pl Facebook - Beata Szrajder

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne prezenciki! Zapisuję się ochoczo. Już wyobrażam siebie w tych pięknych kolczykach, a przydasie wykorzystałabym do biżuterii szydełkowej i makramowej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  61. Witaj!

    Z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Z niecierpliwością będę czekała na wyniki losowania.

    Ponieważ prowadzę blog na Onecie, nie mam możliwości dodania podlinkowanego zdjęcia w bocznej szplacie, ale link do Twojej zabawy zamieściłam w poście informacyjnym o candy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. 65. Zgłaszam się :D
    Banerek znajduję się na dole :D
    Lubię w wiośnie to , że mam wtedy urodziny :P i , że zaczyna robić się ciepło :D
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. 66. Piękne prace ;-) Chętnie spróbuję szczęścia ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  64. Prezenty są super. A w wiośnie najbardziej podobają mi się tulipany. całe pola kwitnących tulipanów. Pozdrawiam. Baner na blogu http://umotylka.treedevelop.com/

    nr 67

    OdpowiedzUsuń
  65. 68
    Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj." - Mark Twain
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. ja tez mam na te wszystkie przydasie ochote :)
    pozdrawiam, dziekuje i zapraszam na mojego bloga :)
    www.mcreating.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie przyłączę się do udziału w candy, a wiosna to dla mnie najpiękniejsza pora roku, mogłaby trwać cały rok :-)
    http://myszelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Chyba jestem 71. ;)

    Chętnie wezmę udział. :)
    Mój blog: zmiennaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Nr 72 zgłasza się Candy :)
    Banerek na pasku po lewej stronie bloga.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  70. 73. Piękne kolczyki! I niezwykle przydatne przydasie ;)
    Informacja o Twoim candy pojawi się w pasku bocznym mojego bloga oraz w notce - tutaj: http://swiat-roccki.blogspot.com/. Dodaję też do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. 74. Chciałabym wziąć udział :)
    A co lubię w wiośnie? kwiaty :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  74. 75. hokus pokus czary mary jada do mnie :) zapraszam na http://koralikowy-kacik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. 77. Ja prawie w ostatniej chwili się zapisuję! :-)
    Kolczyki śliczne! Wiosnę lubię za zieloną trawkę i za roślinność :-)
    Link na facebooka: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=437762566238476&id=100003488368009
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  76. 76.
    Opuściła mnie wena, przepraszam. Ale na candy mogę się zapisać?
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. 78. Zgłaszam się i ja!

    Mój ulubiony cytat : "Harcerzem być to wcale nie wada, harcerzem być każdemu wypada" . Wiem, że nie wiosenny, no ale... To jest ulubiony. A mój e-mail, może się przyda : sobieszka007@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)