niedziela, 11 marca 2012

W marcu jak w...

Otrzymałam wyróżnienie od Lemontree którym szczerze mnie zaskoczyła. Na jej bloga zapraszam tutaj.




Zasadą tej nagrody jest wytypowanie 5 osób które otrzymują nagrodę oraz napisanie z której swojej pracy jest się najbardziej zadowolonym :)

Ja najbardziej jestem zadowolona z moich wire wrappingowych dzieł :)
Ale najbardziej to z kolczyków tych właśnie.
A osoby którym przekazuję pałeczkę to:
Kaori
Floressy
Nika
Sylwia
Murawska

Dziękuję! :)


A oto ostatnie kolczyki które otrzymała moja przyjaciółka ode mnie na urodziny :)

1 komentarz:

  1. Też byłabym nieziemsko dumna z takich kolczyków. Są proste ale jednocześnie subtelne. Rób takich więcej masz do tego dryg. :)
    ps. usuń weryfikację obrazkową w komentarzach jeśli możęsz, niestety ja jej u siebie nie mogę wyłączyć wady interii.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)