poniedziałek, 5 listopada 2012

DIY: Kolczyki bałwanki

Udało mi się zrobić obiecany tutorial, ale tylko dlatego, że jakaś choroba rozłożyła mnie na części pierwsze i siedzę w domu... Spijam litry gorącej herbaty z cytryną ubrana w 2 pary gorących skarpet, 2 swetry i dresiaki...
Ale wracając do instrukcji.
 Potrzebne nam będą bocianki okrągłe, klej - z rodzaju superglue, pisak czarny i czerwony jak ktoś posiada - ja mam lakier do paznokci, nożyczki, wstążka, 4 sztuki pereł szklanych - w tym 2 większe nieco od pozostałych dwóch, gwoździe metalowe i bigle + ewentualnie coś do zawieszenia między biglem a bałwankiem.
 No i zaczynamy: pierwszym krokiem jest nałożenie większego koralika na gwóźdź i posmarowanie klejem miejsca przy dziurce(zaznaczone kółeczkiem na fotce)
 Następnie dokładamy mniejszy koralik i przyklejamy go do większego.
Jak klej złapie to zaginamy gwóźdź w tzw loopa
 Teraz możemy się zabrać za do rysowania buźki i guziczków markerem.
 Robimy nosek

 A potem dobieramy wstążeczkę która posłuży jako szalik.

 Z wstążeczki robimy pętelkę jak na zdjęciu


 I umieszczamy w niej bałwanka
 Związujemy mocniej i odrobiną kleju zabezpieczamy przed rozwiązaniem i snuciem się.
Teraz zostaje ostatnia czynność zamontowanie bałwanków na biglach z ewentualnymi ozdobami - u mnie koralikowe śnieżynki i gotowe ;)

Jeśli ktoś zdecyduje się skorzystać z tutoriala będzie mi niezmiernie miło jeśli wspomni o tym skąd ten pomysł i pochwali się swoim dziełem także mnie :)

Powodzenia :)

22 komentarze:

  1. oooo są super ^^ chyba tez takie zrobie bo dostałam gwiazdki od Ciebie i teraz wiem jak je zastosowac ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O jakie urocze! Zrobię takie na pewno, świetny pomysł na urozmaicenie prostych kolczyków :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jak zrobię takie kolczyki - czy mam pozwolenie od Ciebie na umieszczenie ich na blogu i dopisanie linku do tego tutorialu???
    proszę napisz na mojego maila:
    modelinka24@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie zrobiłam jak tylko je zobaczyłam, jeszcze bez tutorialu:D Oczka, buźkę i guziki zrobiłam lakierem do paznokci bo mój mazak do płyt cd okazał się nietrwały :D wrzuciłam u siebie na bloga, oczywiście podlinkowane:) tu można zobaczyć jak mi wyszły: http://wirewrapping-gaciaaa.blogspot.com/2012/11/bawanki.html
    Pozdrawiam, Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Geniaalny pomysł, jak będe miała okazję to chętnie sobie takie zrobie ;p Zapraszam serdecznie do mnie http://curiouscreativeness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super poradnik ;) urocze te bałwanki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale trudne nie jest! Pomysle nad zrobieniem.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam po odebranie wyróżnienia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A nie pomyślałabym, żeby skleic te perełki, ja wsadzam kulki jedna za drugą. A tak faktycznie powinno być bardziej stabilnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa, jakie fajne:) te szaliczki dodają uroku, ja robiłam kiedyś serię aniołków tego typu, ale nie było tyle wkładu własnego, bo skrzydełka gotowe, muszę się skusić na te bałwanki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bałwanki są prześliczne ;)

    Dziś dostałam kolczyki od Ciebie - są prześliczne, dziękuję Ci bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  12. O jakie śliczne i takie kochane. Zapewne mi by sie nie udały :) / zapraszam na mojego bloga, licze na komentarz :) http://shining-from-the-stars-above.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Są świetne! Gratuluję wyobraźni :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny kursik! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam sobie takie kolczyki, lubię takie oryginalne
    http://kgosia.blogspot.com/2012/11/kolczyki-i-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. http://tychna.blogspot.com/2015/12/bawanki.html

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)