poniedziałek, 14 lipca 2014

Labradorytowe markizy

Uwielbiam wymianki, z resztą chyba nie jako jedyna ;) Ostatnio miałam okazję brać udział w wymianie "fejsbukowej" a oto komplet który przygotowałam dla swojej wylosowanki wg jej preferencji. I chociaż nie otrzymałam odpowiedzi czy się spodobał czy nie ( bu! :( ) to jak dla mnie prezentował się całkiem interesująco :)

Zupełnie nie udało mi się uchwycić tego jak labradoryty się mieniły. Małe miały światło w kolorze różowo fioletowym a duży przepiękną brązowo złotą...
Ja w zamian otrzymałam prawdziwe cuda. Piękne szydełkowe podkładki pod kubki, kosmetyczkę w kształcie majtasków, portfel materiałowy oraz zupełny hit - SZYDEŁKOWĄ PODWIĄZKĘ :) ale fotek nie będzie niestety.

3 komentarze:

  1. komplecik jest boski! nie ma opcji, żeby się nie spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet.I dziękuję za miłe słowa na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny komplet! Wiem, jak mienią się labradoryty i jak trudno to uchwycić na fotografii ;) Mogę sobie tylko wyobrazić, jak pięknie wyglądają w tych kolczykach w słoneczny dzień...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)