środa, 21 grudnia 2011

Wyniki Candy!

W moim Candy wzięło udział 12 osób, co prawda nie jest to jakaś powalająca liczba ale mimo wszystko jestem zadowolona bo to moje pierwsze Candy. No i nadszedł ten dzień w którym należy wylosować do kogo cukierasy popędzą ;) Kolejno udział brały:

  1. KaoriArt
  2. Mad
  3. Lady Mrry
  4. Maja W.
  5. Alice projects
  6. Aleksandra
  7. AgapeArt
  8. ROMA
  9. Magdowo
  10. Martyna-Art
  11. AW
  12. Lenontree
 Losowanie przebiegło w taki właśnie sposób, losowała moja siostra ;) :




Także gratulacje dla Magdowo ;) proszę Cię o kontakt na saraa.kurzawa[@]gmail.com z danymi do wysyłki ;)
a już zapraszam na kolejne Candy Walentynkowe na początku stycznia :)

2 komentarze:

  1. Ale niespodzianka.
    Baaaaardzo dziękuję.
    Miałam małe problemy z wysłaniem maila przez te zupełnie zbędnie nawiasy kwadratowe wokół małpy, ale się udało.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)