czwartek, 10 maja 2012

Zbieranie inspiracji

Ostatnio mam czasy leniwe :) Ale leniwe jedynie pod względem tworzenia, poza tym praca nad projektami i inspirowaniem się ciągłym wre praktycznie ;) Spędzam swój czas na szukaniu przydasiów i muszę przyznać, że znalazłam już nie jedno i mam ogrom pomysłów na wykorzystanie materiałów zakupionych ;)
Na działce u siebie też znalazłam 2 bazy na dość spore broszki, brelok, który spokojnie można przerobić i kilka starych kalendarzy w których były ładne obrazki ;)
A w moje łapki wpadły takie drobiazgi:
 Buteleczki z mikrogranulkami do zdobienia paznokci i nie tylko :)
 Materiał w motyle który zapewne już niedługo będzie zrobił jakąś moją bluzkę ;)
 I notesiki które tak bardzo przypominają mi dzieciństwo że aż nie mogę się nadziwić że nalazłam je, są perfumowane i to właśnie ta ich cecha najbardziej przypomina mi czasy kiedy miałam około 5-6 lat... Aż się rozmarzyłam :)

3 komentarze:

  1. ah - notesiki :D do tej pory mam karteczki i wykorzystuję czasem w tworzeniu kartek :) Pamiętam te czasy - i ten zapach - uwielbiałam kolekcjonować karteczki :) a potem jeszcze zbierałam takie do segregatora :) wspomnienia ;) takie karteczki jak te na zdjęciu tez miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe to widzę,że każda dziewczynka miała takie notesiki albo pamiętniki zapachowe.to były złote czasy.ja jeszcze zbierałam papeterie to było jeszcze przed szałem na karteczki do segregatora;-)
    Jeszcze przypomniały mi się złote myśli ;-D
    śliczne te motylki ogólnie mamy podobny gust^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdobycze! No taaakkk...karteczki zapachowe, z różnymi obrazkami...która dziewczynka ich nie zbierała... :) Oj szkoda, że pozbyłam się mojej kolekcji, bo chętnie bym do niej wróciła z sentymentem.. :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)