sobota, 5 maja 2012

Wymiankowe chwalenie się CD.

Obiecałam, że pochwalę się ostatnimi wymiankami w których brałam udział, więc zacznę :) W wymiance kobiecej u Mgiełki moją parą była Anuk-pl od której dostałam na prawdę masę piękności i cudowności.

Zdjęcia nie oddają ilości wszystkiego co znalazłam w paczuszce od Agnieszki, na prawdę byłam tak bardzo oczarowana że nie wiedziałam za co złapać najpierw ;)

W zamian poleciało do niej właśnie to:


A w wymiance u Lore-art otrzymałam od Kasiekw takie piękności:

Zdjęcie porwałam od Lore-art ponieważ było lepsze od mojego :)
A ja miałam przygotować prezent właśnie dla organizatorki i póki co nie będę go pokazywała bo nie byłoby niespodzianki :)

4 komentarze:

  1. Wspaniałe wymianki. Bardzo jestem ciekawa Twoich prezentów dla Lore Art:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne wymianki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieca wymianka była super - a prezenciki od Ciebie świetne! :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty :)Udana wymianka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)