środa, 16 maja 2012

Wymianka z Karolą

Miałam okazję ostatnio wymienić się z Karolą z TEGO bloga. Żyjemy w blogowym sąsiedztwie razem od zeszłego roku ale nie macie pojęcia jak długo na wymianę zgadać się nie umiałyśmy :P no ale już pierwsza wymianka za nami i teraz jakoś to będzie ;)
ode mnie do Karoli poleciały serwetki na różne okazje, brelok do ozdobienia, herbatka na marzenia, koraliki i kilka słodkości(oczywiście ja nie zrobiłam zdjęcia).

Ale za to ja od Karoliny dostałam kilka rzeczy, które także mi się przydadzą i słodką szkatułkę zrobioną przez nią :) zdjęcia z jej bloga bo ja z lenistwa nie zrobiłam i musicie mi wybaczyć.


I dziś muszę też pokazać kolczyki co prawda malutkie ale śniły mi się i musiałam takie zrobić mimo, że ja nie jestem zwolenniczką sztyftów to te są tak delikatne i eleganckie, że musiałam je mieć ;) swarovski dziś do mnie dotarł pocztą i oto są :)


i takie piórko zrobiłam(póki co jedno) i będzie wisiało z innymi w moim oknie jako ozdoba :)


AHA! dodałam nową zakładkę do mojego bloga tytułem "oddam w dobre ręce :)" i już niedługo wrzucę tam przydasie które u mnie leżą a dla was mogą być w sam raz, oczywiście możemy się też umówić na wymiankę jakby któraś z was była chętna :) to tyle.
I wracam do pracy już ;)

3 komentarze:

  1. Kolczyki rzeczywiście przesłodkie:) A piórko fajne, chyba od jakiegoś rajskiego ptaka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo z nas takie pierdoły ,że zgrać się nie możemy xD
    Następnym razem musimy to uskutecznić.
    Jak coś wymyślę fajnego to wyśle Ci niespodziankę.Szkoda,że nie masz jak przyjechać do mnie bo od jutra zaczynają się u mnie Juwenalia i całkiem zacne zespoły będą ;-) Z Grzesiem byście się u mnie jakoś pomieścili a jak nie to w ogródku pod namiotem ;-D
    Fajne te piórko nawet jak na kolczyk to nie było by głupie ;-)
    Chańba Ci leniwcu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne piórko. jak je zrobiłaś?

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)