czwartek, 31 stycznia 2013

Faza projektowa

A jakoś pusto cały czas na blogu a mnie głupio, że nic nie piszę...
Kierując się waszymi wskazówkami postanowiłam zrobić na wyzwanie naszyjnik, jest on jednak na razie w fazie projektowej i wygląda właśnie tak

Czyli generalnie nie mam nic poza kolorystyką i zamysłem jak chcę by wyglądał... Jak myślicie czy sznurki i koraliki będą tworzyły dobry efekt ombre, który chcę uzyskać? Czy może zmieniać jakieś kolory?
A oto serce naszyjnika które nie chciało współpracować przy zdjęciach.
Czekam na wasze rady dziewczyny i z góry dziękuję.
Ps: naszyjnik pewnie będzie powstawał dziś w nocy jako że jutro mam egzamin.. ;)

3 komentarze:

  1. Na pewno coś fajnego wymyślisz ;) czasem warto zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ kolorki, na pewno będzie super dzieło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem specjalistką w tych dziedzinach ale wiem na pewno,że powstanie coś cudownego :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)