środa, 17 lipca 2013

Bransoletka na... nogę

Widząc wyzwanie w KK o temacie lato od razu pomyślałam o bransoletkach na nogę. Jest to jedyny czas gdy mogę i chcę je nosić no bo kiedy jak nie latem można je pięknie zaprezentować na opalonej nóżce?
Tak więc stworzyłam swoją wersję bransoletki - jest totalnie kolorowa i idealnie rozprasza promienie słoneczne :) no i jako uzasadnienie muszę jeszcze napisać że latem przecież nosi się jak najmniej stąd minimalistyczna forma, bo przecież mogła być jeszcze na bogato, ale to może innym razem :)
 Jak widać na rękę jest o wiele za duża.

 A tak prezentuje się bliźniacza bransoletka na nodze mojej Mamy :)

W całości wykonana z kryształków swarovskiego oraz srebra 925.
No i zgłaszam do wyzwania bo bransoletki na nogę jeszcze nie widziałam ;)

PS. Witam nowe obserwatorki :) miło mi, że jesteście wszystkie - nie tylko nowe :)

6 komentarzy:

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)