poniedziałek, 25 lutego 2013

O pewnej wymiance

Dnia pewnego napisała do mnie Ola że spodobały się jej sztyfty które zrobiłam i że chciałaby wejść w ich posiadanie, do tego poprosiła jeszcze o kolczyki które miały się błyszczeć, pasować do czarnej sukienki, białego garnituru no i jeszcze raz błyszczeć :) mowa o tych dwóch parach:

Ja natomiast w zamian poprosiłam o skrzynkę, ponieważ Ola robi na prawdę piękne za pomocą decoupage. Miała być biało szara z delikatnymi motywami i czymś błyszczącym. No i zobaczcie co do mnie dotarło:
Jednak zdjęcia zapożyczone z jej bloga oddają piękno skrzynki o wiele lepiej więc patrzcie i podziwiajcie:


Jestem z niej ogromnie zadowolona a dodatkowo w skrzynce znalazłam podkładki pod kubki i bransoletę drewnianą.
Już obmyślam gdzie ją postawić by należycie ją wyeksponować :)

11 komentarzy:

  1. super skarby dostałaś ^^ w końcu będziesz miała kolejne pudełko do chomikowania półfabrykatów ;) śliczne rzeczy Ola robi już przeskanowałam jej profil i jest super ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wymianka, skrzynia piękna, a Twoje koczyki biało-czarne cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jacie ten posta w całości jest błyszczący *.* ależ ja wam obu zazdroszczę tej wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna wymianka , podkładki pod kubki są słodkie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze kolczyki są powalające!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna wymianka :D ach jak ja kocham takie akcje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja Uśmiechnij się! Czyli zachęcamy do uśmiechu całą blogosferę! Dołączysz? ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2013/02/akcja-usmiechnij-sie-czyli-zachecamy-do.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej:) świetny blog :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wzmianka!:) tylko zazdrościc:-)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku, niezmiernie miło mi będzie jeśli zostawisz słowo po sobie w moim świecie. Każdy komentarz a nawet krytyka jest przeze mnie mile widziana. Dziękuję za odwiedziny :)